Η εκδήλωση απευθύνεται σε γονείς, εκπαιδευτικούς, φορείς και κάθε ενδιαφερόμενο, που επιθυμεί να γνωρίσει από κοντά τον ρόλο των ΣΔΕ.
To Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Αλεξανδρούπολης (ΣΔΕ Αλεξανδρούπολης) σας προσκαλεί στην ημερίδα ευαισθητοποίησης της τοπικής κοινωνίας με θέμα: «Παρουσίαση των projects των εκπαιδευομένων - Τελετή Αποφοίτησης» που διοργανώνεται από το ΣΔΕ Αλεξανδρούπολης στο πλαίσιο της Πράξης «Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ)» με κωδικό ΟΠΣ 6003234, Πρόγραμμα «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή 2021-2027».
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026, από τις 19:30 έως τις 21:00, στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου (στο κτίριο του 6ου Πειραματικού Γυμνασίου Αλεξανδρούπολης - Αυτ. Θεοδώρας 15).
Η εκδήλωση απευθύνεται σε όλους: πολίτες, εκπροσώπους φορέων, γονείς, εκπαιδευτικούς και κάθε ενδιαφερόμενο, που επιθυμεί να γνωρίσει από κοντά τον ρόλο των ΣΔΕ στην προώθηση της διά βίου μάθησης, στην ενίσχυση της κοινωνικής ένταξης και στην καταπολέμηση του κοινωνικού αποκλεισμού.
[post_ads]
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026, από τις 19:30 έως τις 21:00, στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου (στο κτίριο του 6ου Πειραματικού Γυμνασίου Αλεξανδρούπολης - Αυτ. Θεοδώρας 15).
Η εκδήλωση απευθύνεται σε όλους: πολίτες, εκπροσώπους φορέων, γονείς, εκπαιδευτικούς και κάθε ενδιαφερόμενο, που επιθυμεί να γνωρίσει από κοντά τον ρόλο των ΣΔΕ στην προώθηση της διά βίου μάθησης, στην ενίσχυση της κοινωνικής ένταξης και στην καταπολέμηση του κοινωνικού αποκλεισμού.
[post_ads]









ΣΧΟΛΙΑ