Εκδήλωση - συζήτηση με θέμα «Μιλώντας στα παιδιά για τον φασισμό» και σεμινάριο «Ναζιστική ιδεολογία & η αντιμετώπισή της στο σχολείο & στην κοινωνία»
Την Κυριακή 28 Ιουνίου στις 19:00 στο Ανοιχτό Αναγνωστήριο (Καβύρη 6, Αλεξανδρούπολη) οργανώνεται ενημερωτική εκδήλωση με θέμα: «Μιλώντας στα παιδιά για τον φασισμό». Μια ανοιχτή εκδήλωση - συζήτηση σχετικά με τον ναζισμό, το παράδειγμα των νέων, τον προσηλυτισμό και τη ρητορική του μίσους και της βίας.
Ομιλητές:
Θα μιλήσουν επίσης μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας, γονείς και μαθητές σχετικά με την κατάσταση που διαμορφώνεται στα σχολεία, την άνοδο της ακροδεξιάς και τον ρόλο των ανήλικων μαθητών ως «δούρειος ίππος» του φασιστικού δηλητηρίου μέσα στα σχολεία και στις συνειδήσεις.
Σεμινάριο: Ναζιστική ιδεολογία και η αντιμετώπισή της στο σχολείο και στην κοινωνία
Την Δευτέρα 29 Ιουνίου στις 19:00 στο Ανοιχτό Αναγνωστήριο (Καβύρη 6) θα πραγματοποιηθεί σεμινάριο με τίτλο «Ναζιστική ιδεολογία και η αντιμετώπισή της στο σχολείο και στην κοινωνία».
Ο Ομότιμος Καθηγητής Παιδαγωγικής Α.Π.Θ. Γεώργιος Τσιάκαλος θα αναπτύξει το θέμα «Από τον Ντε Γκομπινό στον Χίτλερ, και από τον Χίτλερ στην Χρυσή Αυγή».
Θα ακολουθήσουν ερωτήσεις και συζήτηση.
Οι εκδηλώσεις είναι ανοιχτές σε εκπαιδευτικούς, γονείς, μαθητές/τριες, φοιτητές/τριες και σε κάθε ενδιαφερόμενο/η που θέλει να παρακολουθήσει ή να συμμετάσχει ενεργά, καταθέτοντας εμπειρίες και απόψεις, ώστε να συνδιαμορφωθεί ένα ισχυρό ανάχωμα απέναντι στο φασιστικό δηλητήριο.
Οι εκδηλώσεις οργανώνονται από την Αντιφασιστική Συνέλευση Αλεξανδρούπολης.
[post_ads]
Ομιλητές:
- Γεώργιος Τσιάκαλος (Ομότιμος Καθηγητής Παιδαγωγικής Α.Π.Θ.)
Θέμα: "Ο φασισμός στα σχολεία, ο προσηλυτισμός ανήλικων μαθητών και το παράδειγμα της εγκληματικής οργάνωσης Χρυσής Αυγής". - Ιωάννης Πατζανακίδης (Δικηγόρος)
Θέμα: "Η νομική υπόσταση της ρατσιστικής βίας, η ποινική διάσταση των φασιστικών οργανώσεων, το παράδειγμα της Χ.Α. και της Ε.Νε.Θ.". - Κορίνα Γκουτσίδου (Κοινωνική λειτουργός)
Θέμα: "Η κοινωνική διάσταση του φασισμού, πώς η ρητορική μίσους βρίσκει χώρο, πώς να προσεγγίσουμε τα παιδιά μας ως γονείς".
Θα μιλήσουν επίσης μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας, γονείς και μαθητές σχετικά με την κατάσταση που διαμορφώνεται στα σχολεία, την άνοδο της ακροδεξιάς και τον ρόλο των ανήλικων μαθητών ως «δούρειος ίππος» του φασιστικού δηλητηρίου μέσα στα σχολεία και στις συνειδήσεις.
Σεμινάριο: Ναζιστική ιδεολογία και η αντιμετώπισή της στο σχολείο και στην κοινωνία
Την Δευτέρα 29 Ιουνίου στις 19:00 στο Ανοιχτό Αναγνωστήριο (Καβύρη 6) θα πραγματοποιηθεί σεμινάριο με τίτλο «Ναζιστική ιδεολογία και η αντιμετώπισή της στο σχολείο και στην κοινωνία».
Ο Ομότιμος Καθηγητής Παιδαγωγικής Α.Π.Θ. Γεώργιος Τσιάκαλος θα αναπτύξει το θέμα «Από τον Ντε Γκομπινό στον Χίτλερ, και από τον Χίτλερ στην Χρυσή Αυγή».
Θα ακολουθήσουν ερωτήσεις και συζήτηση.
Οι εκδηλώσεις είναι ανοιχτές σε εκπαιδευτικούς, γονείς, μαθητές/τριες, φοιτητές/τριες και σε κάθε ενδιαφερόμενο/η που θέλει να παρακολουθήσει ή να συμμετάσχει ενεργά, καταθέτοντας εμπειρίες και απόψεις, ώστε να συνδιαμορφωθεί ένα ισχυρό ανάχωμα απέναντι στο φασιστικό δηλητήριο.
Οι εκδηλώσεις οργανώνονται από την Αντιφασιστική Συνέλευση Αλεξανδρούπολης.
[post_ads]









ΣΧΟΛΙΑ