Loading ...

Κοινοβουλευτική παρέμβαση του ΚΚΕ για να μην καταργηθεί η δωρεάν διέλευση των μόνιμων κατοίκων από τα διόδια της Εγνατίας οδού στην Αν. Μακεδονία - Θράκη

Ερώτηση του ΚΚΕ προς τον Υπουργό Εσωτερικών για την κατάργηση της δωρεάν διέλευσης των μόνιμων κατοίκων από τα διόδια της Εγνατίας οδού στην ΑΜ-Θ.

Κοινοβουλευτική παρέμβαση του ΚΚΕ για να μην καταργηθεί η δωρεάν διέλευση των μόνιμων κατοίκων από τα διόδια της Εγνατίας οδού στην Αν. Μακεδονία - Θράκη
Ερώτηση σχετικά με την απενεργοποίηση καρτών απαλλαγής διοδίων της Εγνατίας οδού που είχαν χορηγηθεί σε μόνιμους κατοίκους της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κατέθεσαν οι βουλευτές του ΚΚΕ, Γιάννης Δελής και Λεωνίδας Στολτίδης, προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, ζητώντας να υπάρχει δωρεάν διέλευση όλων όσοι διέρχονται τα διόδια της Εγνατίας Οδού για την καθημερινή μετακίνησή τους, όπως εργαζόμενοι, επαγγελματίες, αγρότες, ασθενείς, κάτοικοι κ.ά.

Το κείμενο της Ερώτησης:

Θέμα: Όχι στην κατάργηση της δωρεάν διέλευσης των μόνιμων κατοίκων από τα διόδια της Εγνατίας οδού στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη

Η απόφαση απενεργοποίησης καρτών απαλλαγής διοδίων που είχαν χορηγηθεί σε μόνιμους κατοίκους της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης αναδεικνύει ποιος τελικά είναι ο ωφελημένος από την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού σε ιδιώτη (ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ), ποιών τις ανάγκες καλύπτει η σημερινή κυβέρνηση της ΝΔ, αλλά και οι προηγούμενες, που προετοίμασαν την ιδιωτικοποίηση. Αναδεικνύει επίσης πόσο κάλπικες ήταν οι διαβεβαιώσεις τοπικών πολιτικών παραγόντων της ΝΔ για τη διασφάλιση της δωρεάν διέλευσης των μόνιμων κατοίκων, όπως και η ψευτοαντιπαράθεση που έστησαν οι δυνάμεις της σοσιαλδημοκρατίας, περιορίζοντας το πρόβλημα στην απαράδεκτη απαίτηση της Εγνατίας Α.Ε. τους προηγούμενους μήνες να αποδεικνύουν οι οδηγοί ότι είναι και οι ιδιοκτήτες των οχημάτων.

Τα ενημερωτικά email για την απόρριψη των δικαιολογητικών που κατέθεσαν – και άρα την «έξοδό» τους από το καθεστώς ατελών διελεύσεων – παρά τις αρχικές και δια emaıl επίσης επιβεβαιώσεις ότι η διαδικασία ανανέωσης ολοκληρώθηκε επιτυχώς, αφορούν αρχικά τους επαγγελματίες και τους αγρότες της περιοχής, αλλά και αρκετούς εργαζόμενους μόνιμους κατοίκους της περιοχής που δεν εγκρίθηκε η επικαιροποίηση των στοιχείων τους. Είναι φανερή η πρόθεση της εταιρείας να προχωρήσει σταδιακά στην πλήρη κατάργηση της ατελούς διέλευσης. Άλλωστε από την αρχή του χρόνου που τέθηκε σε ισχύ η λεόντειος σύμβαση με την ΓΕΚ - ΤΕΡΝΑ, η εταιρία αύξησε το κόστος των διοδίων, κατήργησε τα διάφορα εκπτωτικά πακέτα που υπήρχαν και αξιοποιούσαν οδηγοί που για επαγγελματικούς και άλλους λόγους έκαναν αρκετές διελεύσεις μέσα στον μήνα.

Για τους κατοίκους της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης η δωρεάν διέλευση από τα διόδια της Εγνατίας, μετωπικά και πλευρικά, δεν αποτελεί προνόμιο, αλλά απαραίτητη προϋπόθεση για τη μετακίνησή τους από και προς τη δουλειά τους, που σε πολλές περιπτώσεις είναι και εκτός Περιφερειακής Ενότητας, αλλά και για λόγους υγείας, αφού η ανύπαρκτη πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας ωθεί τον λαό προς τις πόλεις και τα νοσοκομεία της περιοχής, ακόμα και για στοιχειώδεις υπηρεσίες.

Η οικονομική επιβάρυνση σε εργαζόμενους και οικογένειες, που είναι υποχρεωμένες να μετακινούνται συχνά, σε συνθήκες τεράστιας ακρίβειας και συνεχών ανατιμήσεων των ειδών πλατιάς λαϊκής κατανάλωσης, στα ράφια και στις αντλίες, συνολικά στην ενέργεια, στα ενοίκια, αποτελεί θηλιά στο λαιμό τους.

Μετά και από αυτές τις εξελίξεις αποτελούν πρόκληση οι δηλώσεις του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ για την «ανακατασκευή του οδικού άξονα, και όχι την επισκευή, ώστε να παίξει τον ρόλο που του αναλογεί στην επόμενη 30ετία». Έναν οδικό άξονα που τον πλήρωσε ο λαός διπλά και τριπλά και όπως αποδεικνύεται θα συνεχίσει να τον πληρώνει. Αλήθεια πριν πάρει μέρος στον διαγωνισμό δεν ήξερε την κατάσταση του δρόμου; Δεν φρόντισε να μάθει; Τώρα τα ανακάλυψε ως δικαιολογία για να βάλει πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη του λαού της περιοχής;

Με βάση τα παραπάνω ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ. Υπουργός, σε ποιες άμεσες ενέργειες θα προβεί η κυβέρνηση, ώστε:
  • Να υπάρχει δωρεάν διέλευση όλων όσοι διέρχονται τα διόδια της Εγνατίας Οδού για την καθημερινή μετακίνησή τους, όπως εργαζόμενοι, επαγγελματίες, αγρότες, ασθενείς, κάτοικοι κ.ά.
  • Να καταγγελθούν οι Συμβάσεις Παραχώρησης και να καταργηθούν τα διόδια για όλους τους οδικούς άξονες, που χρυσοπλήρωσε και χρυσοπληρώνει ο λαός μας από το υστέρημά του.
  • Να πραγματοποιηθούν όλες οι αναγκαίες εργασίες συντήρησης και βελτίωσης της Εγνατίας Οδού χωρίς να επιβαρυνθεί ο λαός.

Οι Βουλευτές

Δελής Γιάννης
Στολτίδης Λεωνίδας
[post_ads]

ΣΧΟΛΙΑ

Ακολουθήστε το Alexandroupoli Online
Facebook | X | Instagram | Threads | Linkedin | Pinterest

[ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ]$type=three$count=6$meta=0$snip=0$cate=0$rm=0$va=0

[ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ]$type=ticker$show=page$hide=mobile$count=12$cate=0$va=0

Loaded All Posts Δεν βρέθηκαν αναρτήσεις ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Περισσότερα Απάντηση Ακύρωση απάντησης Διαγραφή Από Αρχική ΣΕΛΙΔΕΣ ΑΡΘΡΑ Δείτε περισσότερα ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ ΕΤΙΚΕΤΑ ΑΡΧΕΙΟ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα. Να βάζετε τόνους στις λέξεις για καλύτερα αποτελέσματα. Επιστροφή στην Αρχική Σελίδα Κυριακή Δευτέρα Τρίτη Τετάρτη Πέμπτη Παρασκευή Σάββατο Κυρ Δευ Τρι Τετ Πεμ Παρ Σαβ Ιανουαρίου Φεβρουαρίου Μαρτίου Απριλίου Μαΐου Ιουνίου Ιουλίου Αυγούστου Σεπτεμβρίου Οκτωβρίου Νοεμβρίου Δεκεμβρίου Ιαν Φεβ Μαρ Απρ Μαϊ Ιουν Ιουλ Αυγ Σεπ Οκτ Νοε Δεκ μόλις τώρα πριν 1 λεπτό πριν $$1$$ λεπτά πριν 1 ώρα πριν $$1$$ ώρες χθες πριν $$1$$ μέρες πριν $$1$$ εβδομάδες σχολίασε Ακόλουθοι Ακολουθήστε THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Πίνακας Περιεχομένων