Ανοιχτή επιστολή Κωνσταντίνου Δ. Χατζημιχαήλ

Με μία μακροσκελή επιστολή - "διάγγελμα" προς τον Εβρίτικο λαό, που στάλθηκε στα ΜΜΕ, ο κ. Κωνσταντίνος Δ. Χατζημιχαήλ μας ενημερώνει ότι δεν θα είναι υποψήφιος βουλευτής.

Γράφει ο κ. Χατζημιχαήλ ότι του έγινε πρόταση από τη Νέα Δημοκρατία να θέσει υποψηφιότητα στις επερχόμενες βουλευτικές εκλογές. Πότε, που, πως και από ποιόν του έγινε πρόταση δεν μας λέει. Από τον πρόεδρο του κόμματος, από τη ΝΟΔΕ Έβρου, από την τηλεφωνήτρια ή τον θυρωρό της Συγγρού; Και χρειάστηκε η συγγραφή ενός ακατανόητου κειμένου 850 λέξεων, με επίχρισμα "επαναστατικής" φρασεολογίας, για να μας πει ο κ. Χατζημιχαήλ ότι η... απάντησή του είναι αρνητική και πως από την ενασχόλησή του με την πολιτική έχει μόνον να χάσει.

Λες και ενδιαφέρει τους Εβρίτες, στις εποχές που ζούμε με την πρωτοφανή οικονομική και κοινωνική κρίση και τα τόσα προβλήματα, αν ο κ. Κωνσταντίνος Χατζημιχαήλ και οποιοσδήποτε Κώστας, Μήτσος ή Κίτσος, θα είναι υποψήφιος βουλευτής και αν θα χάσει από την ενασχόλησή του με την πολιτική.

Η επιστολή του κ. Κωνσταντίνου Χατζημιχαήλ:

«Αγαπητοί συντοπίτες,

Με την παρούσα επιστολή θα ήθελα να σας ενημερώσω σχετικά με την πρόταση που μου έγινε προ ημερών από το πολιτικό κόμμα της Νέας Δημοκρατίας, προκειμένου να θέσω υποψηφιότητα στις επερχόμενες βουλευτικές εκλογές. Είναι αλήθεια ότι η πρόταση αυτή, και δη το πλαίσιο στο οποίο ετέθη, με τιμά βαθύτατα. Δεν έκρυψα ποτέ άλλωστε την ιδεολογική μου αφετηρία και την πολιτική συγγένεια με τον ευρύτερο χώρο της κεντροδεξιάς, καίτοι η μέχρι τώρα δράση μου σε κοινωνικούς φορείς βασικό και αδιαπραγμάτευτο γνώμονα είχε, και θα συνεχίσει να έχει απαρέγκλιτα, την προώθηση των συμφερόντων της τοπικής κοινωνίας συλλήβδην. Παρ΄ όλα αυτά η οριστική απόφαση που έλαβα, ύστερα από μακρά σκέψη, σχοινοτενείς συζητήσεις και εξαντλητική ανάλυση των δεδομένων που έχουν δημιουργηθεί – δεδομένων που διατρέχουν ασφαλώς όχι μόνον τις τοπικές δομές αλλά ολόκληρο το εγχώριο πολιτικό σύστημα – είναι αρνητική.

Η απόφασή μου αυτή εδράζεται σε κάποιους βασικούς πυλώνες, προκύπτει δηλαδή ως αναπόφευκτο συμπέρασμα από τη διασάφηση και ερμηνεία ενός καίριου, κατά τη γνώμη μου, πλέγματος υπαρχουσών δομών, προσωπικών στόχων και αντικειμενικών περιθωρίων επίτευξής τους.

Είναι πια κάτι παραπάνω από προφανές ότι το πολιτικό σύστημα της Μεταπολίτευσης, το σύστημα δηλαδή το οποίο εδώ και τριάντα πέντε χρόνια γέννησε και εξέθρεψε τις παθογένειες που οδήγησαν τη χώρα στο σημείο που βρίσκεται σήμερα, αντικείμενο χλεύης και παρία της υφηλίου, φτάνει στο τέλος του. Οι εκτιμήσεις για την επόμενη μέρα πολλές (Νέα Μεταπολίτευση), αυτό όμως που προς το παρόν έχει σημασία είναι ότι το πασοκογενές εξάμβλωμα πνέει τα λοίσθια και οι πολίτες (οι οποίοι βέβαια δεν στερούμαστε ευθυνών για την ανοχή στο αυτοκτονικό παπανδρεϊκό μόρφωμα που σάρωσε και διάβρωσε τον κοινωνικό ιστό της χώρας) βιώνουν δυστυχώς με τον χειρότερο τρόπο τη δύση μιας περιόδου που χαρακτηρίστηκε από αναξιοκρατία, φαυλότητα, οικογενειοκρατία, εθνική αποδόμηση και αφόρητη πολιτισμική υπανάπτυξη. Καθίσταται λοιπόν σαφές ότι μέσα σε ένα τέτοιο νοσηρό πλαίσιο οι πιθανότητες πραγματικής προσφοράς (σημ.: αναφέρομαι εδώ σε ουσιαστική, μετρήσιμη προσφορά και όχι σε ανέξοδα φληναφήματα που στοχεύουν σε εντυπωσιοθηρία, παραπλάνηση και σε εμμονική, με όποιο κόστος, διατήρηση οφικίων) ενός εξωσυστημικού παράγοντα θα ήταν σε αυτήν την φάση, αντικειμενικά, μειωμένες. Πράγμα που αναπόδραστα επιδρά καταλυτικά στην απόφαση οποιουδήποτε εχέφρονος πολίτη που αγωνιά και προτάσσει το διακύβευμα της βέλτιστης εκπροσώπησης του τόπου αλλά και, επιπλέον, έχει μάθει να λειτουργεί θέτοντας στόχους για να τους εκπληρώσει, όχι για να δικαιολογήσει την πολιτική του ύπαρξη.

Σε κάθε περίπτωση, η δυνητική μετοχή σε ένα κοινοβούλιο και σε μια πραγματικότητα που καθημερινά στιγματίζεται από τη διαρκή σύνθλιψη της ελληνικής οικονομίας και κατ΄ επέκταση των ελληνικών νοικοκυριών, αποτελεί μέγιστο προσωπικό ζήτημα για κάθε έναν που θέτει εαυτόν στην υπηρεσία της πατρίδας, διό και οι όποιες αποφάσεις θεωρώ ότι πρέπει να λαμβάνονται με αίσθημα απόλυτης ανιδιοτέλειας και αφοσίωσης στο όραμα της σωτηρίας της χώρας – κοινώς, η πατρίδα έχει ανάγκη τους ικανότερους τώρα περισσότερο από ποτέ∙ πολυτέλειες για μικρονοϊκούς και ιδιοτελείς σχεδιασμούς δεν υπάρχουν. Και αυτή η διαπίστωση, κοινός τόπος στους πολίτες, δεν αφορά μόνον τα υψηλότερα κλιμάκια άσκησης εξουσίας αλλά το σύνολο της διοίκησης, κυρίως δε απευθύνεται σε καθ΄ έξιν επαγγελματίες της πολιτικής που και μόνο στο άκουσμα της πιθανότητας εκλογικής αναμέτρησης με άφθαρτους ανθρώπους κάποιας αποδοχής, που κομίζουν ένα νέο ήθος και μια διαφορετική (όχι παλαιοκομματική, αν μη τι άλλο) κουλτούρα, σπεύδουν ασκόπως να δυσθυμήσουν προεξοφλώντας εσφαλμένα διαθέσεις και κρίνοντας εξ ιδίων προθέσεις. Σε ό,τι πάντως με αφορά, να τονίσω το αυτονόητο (για όποιον τουλάχιστον τυγχάνει να με γνωρίζει έστω και ελάχιστα): Από την ενασχόληση με την πολιτική έχω μόνον να χάσω. Μέχρι σήμερα οι κοινωνικές μου δράσεις γίνονται πάντοτε σε βάρος των επαγγελματικών μου δραστηριοτήτων, έτσι που το μόνο που απομένει να με ωθεί στην ενασχόληση με τα κοινά είναι η αδιαπραγμάτευτη αγάπη για τον υπέροχο τόπο μου και η σταθερή πεποίθηση ότι ο κόσμος του Έβρου αξίζει πολλά περισσότερα από την απομόνωση που υφίσταται χρόνια τώρα.

Αγαπητές φίλες και φίλοι, κατά το μόλις ολίγων ημερών διάστημα από τη στιγμή που ανακοινώθηκε η πιθανότητα καθόδου μου στις βουλευτικές εκλογές έως και σήμερα, έλαβα και λαμβάνω πληθώρα μηνυμάτων υποστήριξης, ενθάρρυνσης και ολόψυχης συμπαράστασης. Πραγματικά η ανέλπιστη αποδοχή και μόνο του ενδεχομένου της υποψηφιότητάς μου αποτέλεσε για μένα μια άνευ προηγουμένου έκπληξη που σταδιακά αποκρυσταλλώνεται σε ένα αίσθημα ευγνωμοσύνης, χρέους και καθήκοντος απέναντι στους συμπολίτες μου. Η αφειδώλευτη και ευρύτατη αυτή στήριξη του κόσμου καταγράφεται ως σαφές πολιτικό κεφάλαιο, με την έννοια της ευθύνης προς όλους όσους κατέγραψαν στο πρόσωπό μου την αδήριτη ανάγκη και απαίτηση για ανανέωση του πολιτικού δυναμικού και αποτελεσματικότερη εκπροσώπηση του τόπου. Οι πολιτικές εξελίξεις στη χώρα αναμένονται ραγδαίες, όπως και η ριζική μεταβολή του πολιτικού σκηνικού. Γι΄ αυτό και απαιτείται εγρήγορση, ομοψυχία, διάθεση πολιτικής μεταρρύθμισης και ανανέωση όχι μόνο προσώπων αλλά και νοοτροπίας εν γένει. Και είναι σίγουρο πια ότι τον αγώνα για την επανάκτηση της αξιοπρέπειάς και των ονείρων μας θα τον δώσουμε από κοινού.

Κωνσταντίνος Δ. Χατζημιχαήλ»

ΣΧΟΛΙΑ

Μπορείτε να σχολιάσετε μέσω Facebook ή Blogger (Google) επιλέγοντας την αντίστοιχη καρτέλα από πάνω

BLOGGER: 155 σχόλια
  1. Λοιπόν, και μόνο η σύγκριση του λόγου του κου Χατζημιχαήλ με τον λόγο των άλλων πολιτικάντηδων είναι καταλύτης. Δυστυχώς για μερικούς, όσο οι καιροί δυσκολεύουν οι φελλοί θα πάψουν να επιπλέουν και θα αναδύονται οι σοβαροί και οι άξιοι. Επομένως όσοι έχουν εθιστεί στον ξύλινο, ψεύτικο, αγράμματο και άθλιο πολιτικό λόγο του κάθε τυχάρπαστου αρπακτικού, καλά θα κάνουν να ξεσυνηθίζουν και να κάνουν μαθήματα ελληνικών και ελληνικότητας.

    Χατζημιχαήλ προχώρα, όλοι εμείς που θέλουμε πραγματικά την ανανέωση, το καινούργιο, το διαφορετικό, το αγνά πατριωτικό, είμαστε μαζί σου. Όποτε και αν κατέλθεις στην πολιτική θα σε ακολουθήσουμε γιατί σιχαθήκαμε τα ίδια και τα ίδια που δεν βγάζουν πουθενά παρά γεμίζουν τσέπες. Καλή συνέχεια και ελπίζουμε σύντομα να αλλάξεις γνώμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια Κωνσταντίνε, είμαστε μαζί σου!

    ΥΓ. Σιγά μην απολογηθεί και για την παιδεία του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο λόγος πράγματι είναι καταλύτης αλλά μακροσκελής, κουραστικός και ολίγον ξύλινος, σαν αυτά για τα οποία κατηγορεί.
    Αγαπητέ την επόμενη φορά να είστε πιο μεστός και σύντομος.
    Αν πράγματι ενδιαφέρεστε για το καλό του τόπου αλλά και της πατρίδας και θεωρείτε πως μπορείτε να προσφέρετε -μια και έχετε όπως λέτε αρκετούς φίλους συμπαραστάτες, αλλά και εντιμότητα και ήθος - μπορείτε να το κάνετε συμμετέχοντας στις εκλογές με κάποιο άλλο νέο κομματικό σχηματισμό του ευρύτερου κεντροδεξιού χώρου.
    Μην αφήνετε τους ίδιους και τους ίδιους στο προσκήνιο.
    Ο καιρός είναι κοντά και η Ρόδος εδώ.
    ΕΜΠΡΟΣ!!!!!

    **ΥΓ. Ερώτηση ..γιατί θα χάσεις από την ενασχόλησή σου;;;

    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΧΑΤΖΗΜΙΧΑΗΛ. ΟΤΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΦΤΟ ΤΟ ΒΗΜΑ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κάποιοι έχουν ξεφύγει......τελείως
    Κρίμα για νέους ανθρώπους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ειλικρινά δεν αντιλαμβάνομαι την ενόχληση του alexpolisonline. Προφανώς και ενδιαφέρει τους Εβρίτες, στην εποχή που ζούμε, ποιος θα εκπροσωπήσει τον τόπο στο βουλή. Σήμερα μάλιστα περισσότερο από ποτέ. Αν θα είναι δηλαδή άνθρωποι νέοι, με όραμα, με παιδεία, με ήθος και ανιδιοτέλεια ή θα είναι οι ίδιοι και οι ίδιοι άχρηστοι που οδήγησαν τον τόπο σε απαξίωση. Και αν δεν ενδιαφέρει το μπλογκ για τους δικούς του λόγους (θέλω να πιστεύω όχι σκοπιμότητες), εντούτοις ενδιαφέρει όλους εμάς.
    Προσωπικά διαβάζω ένα κείμενο που αποτελεί σοβαρότατο δείγμα πολιτικής θεωρίας, στα όρια του μανιφέστου, όπου αναλύονται οι λόγουι για τους οποίους ένας καταξιωμένος νέος επιλέγει να απόσχει, προς ώρας απ΄ότι αντιλαμβάνομαι, από την πολιτική. Τον συγχαίρω λοιπόν και του λέω ότι καταγράφεται ως ένα πολύτιμο μέλος της κοινωνίας μας. Μακάρι τέτοια ποιότητα λόγου και κατάθεση όμορφου πατριωτισμού (χωρίς υστερίες) να την βλέπαμε και από αλλού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος 13 Μαρτίου 2012 2:08 μ.μ. είπε...
    "Και αν δεν ενδιαφέρει το μπλογκ για τους δικούς του λόγους (θέλω να πιστεύω όχι σκοπιμότητες), εντούτοις ενδιαφέρει όλους εμάς".

    Γι αυτό και την δημοσιεύσαμε. Όλοι και όλες οι απόψεις έχουν θέση στο μπλογκ.
    Απλά είπαμε την άποψή μας όπως μπορεί να την πει ο καθένας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εντάξει!!! Ησύχασα τώρα!!!!
    Τί λες ρε παιδί μου!
    ΕΛΕΟΣ με τους σωτήρες!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλά τι έπαθες εσύ? με ξάφνιασες! τι γλώσσα είναι αυτή?Τέλος παντων... ΜΗΝ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙΣ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ, ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΜΗΝ ΚΑΤΕΒΕΙΣ ΡΕ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φοβερό κείμενο! Πράγματι δεν είναι για όλους, για να το αντιληφθεί κανείς πρέπει αφ΄ενός να γνωρίζει στοιχειωδώς καλά τα ελληνικά και αφ΄ετέρου να μην έχει πολλά πάρε δώσε με κομματικά γραφεία (και ο νοών νοείτω). Μπράβο Χατζημιχαήλ, να και κάτι διαφορετικό επί τέλους σε αυτόν τον τόπο. Να ξέρεις ότι μπορεί να σε πολεμήσουν οι βολεμένοι και οι δουλοπρεπείς των κομμάτων αλλά ο κόσμος θα σταθεί πλάι σου. Και πάλι συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πραγματικα alexandroupoli on line τι κακια βγαζεις για νεους ανθρωπους απο την αλεξ/πολη.ανεκαθεν επαιρνες θεση και υποστηριζες μονο τους βορειοεβριτες αλλα τωρα ξεφυγες.προσεχε. προδιδεσαι.αποκαλυπτεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Βαρέθηκα και δεν το τέλειωσα. Κι όλα αυτά για να πει ένα όχι. Δηλαδή αν δεχόταν θα έγραφε ολόκληρο τόμο;
    ΥΓ.Είναι το πρώτο στην ιστορία μανιφέστο που γράφει κάποιος για κάτι που δεν θα κάνει.
    Libe

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. τι λέει το άτομο αφού δεν θέλεις να ασχοληθείς με την πολιτική προς τι όλο αυτό το κατεβατό πλάκα μας κάνεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να σας πω εγώ πως βλέπω τα πράγματα. Αν έβαζε ο Κωνσταντίνος εγώ θα πήγαινα να ψηφίσω, με βαριά καρδιά μεν, ΝΔ δε. Μόνο και μόνο επειδή είναι νέος και πως να πω, κανονικός άνθρωπος, όχι κομματικό προιόν αλλά σωστός επαγγελματίας, που βιώνει τις δυσκολίες όπως όλοι μας. Δεν έβαλε, και δεδομένου ότι δεν υπάρχει κανείς που να φέρνει στο πρότυπο που περιγράφω (απ΄όπου και αν πορέρχονταν κομματικά, εμένα δεν με νοιάζουν τα κόμματα), τότε θα προτιμήσω παραλία. Από το να λουστώ τα περιφερόμενα παλτά, προτιμώ τα μπάνια του λαού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. χαχαχαχα , καλό 3:18 μ.μ.
    ποιος νομίζει ότι είναι και έγραψε ολόκληρο μανιφέστο για κάτι που δεν συμφωνεί και δεν θέλει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλά ρε 3:19 πολιτική σκέψη δικαιούνται να έχουν μόνο οι καρχαρίες του μεταπολίτευσης; Έλεος δηλαδή με την κατάντια μας, και μετά λέμε ότι μας φταίνε όλοι οι άλλοι. Όσοι άνθρωποι μπορούν να αρθρώσουν δημόσιο λόγο της προκοπής είναι υποχρεωμένοι στις μέρες μας να πάρουν θέση και να καταθέσουν τις απόψεις τους. Μπράβο του που με αφορμή την άρνηση της υποψηφιότητας κάνει συνολική εκτίμηση των πραγμάτων. Και όσοι ανεκδιήγητοι επιμένουν να σκέφτονται μεταπολιτευτικά ακόμη, το διακύβευμα δεν είναι τι θα κάνει ο Χατζημιχαήλ αλλά που πάει η χώρα. Η ανάλυσή του περί τέλους της μεταπολίτευσης είναι υπέροχη και εξαιρετικά κοντά στο πνεύμα Σαμαρά και σε όσα ανέφερε την Κυριακή περί Νέας Μεταπολίτευσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μόνος του έπλασε το παραμύθι της υποψηφιότητας του και τώρα παριστάνει και το θύμα... Κρίμα για έναν κατά τα άλλα συμπαθητικό νέο που φαίνεται ότι χρήζει ψυχιατρικής βοήθειας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μπράβο Κωσταντίνε, λόγος μεστός και σοβαρός. Απέδειξες ότι δεν παζαρεύεις την αξιοπρέπειά σου και ότι είσαι πραγματικά άλλης πάστας άνθρωπος από τους συνήθεις πολιτικάντηδες που έχουμε συνηθίσει. Αποτελείς το μέλλον του τόπου και θα σε στηρίζουμε σε όλες τις αποφάσεις σου, είτε αυτές έχουν κοινοβουλευτικό είτε αυτοδιοικητικό χαρακτήρα. Όσο για τη ΝΔ, όταν οι νέοι και σοβαροί αρνούνται να παίξουν το παιχνίδι με τους τριτοκοσμικούς σας όρους και το κόμμα μένει με την πολιτικάντικη πλέμπα στο χέρι, μάλλον τα πράγματα δεν πάνε καλά. Συνέχισε Χατζημιχαήλ και να ξέρεις ότι όχι απλώς δεν είσαι μόνος σου αλλά ότι, πια, είμαστε πάρα πολλοί. Ο τόπος απ΄ότι φαίνεται θα σε χρειαστεί λίαν συντόμως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΑΝ ΨΑΞΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΟΤΙ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΝΑ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ Ο ΙΔΙΟΣ.ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΝΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΛΕΞΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ.ΠΟΙΟΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χάσαμε τον σωτήρα μας!Αλλά μας δηλώνει ότι το πολιτικό του κεφάλαιο???? είναι παρών... Τι πίνουν και δεν μας δίνουν???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΕ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΕΤΣΙ.ΤΑ ΚΟΡΑΚΙΑ ΛΥΣΣΑΞΑΝ.ΝΥΧΙΑ ΕΒΓΑΛΑΝ ΤΑ ΑΡΠΑΚΤΙΚΑ.ΑΜΟΡΦΩΤΟΙ ΠΟΥ ΣΤΑΖΕΤΕ ΧΟΛΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. τριζει η καρεκλα μερικων.αλλοι παλι φεν αντεχουν την καταξιωση και την προβολη νεων ανθρωπων.ε Σταθουλη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Βρε τι τραβάμε και δεν το μαρτυράμε. Σοβαρή η κατάσταση του..... Κρίμα και είναι νέο παιδί......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ρε παιδια η αποστολη δεν απευθυνεται στον καθενα.
    ποσο μπαζα ειστε για να μην το αντιλαμβανεστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ποιος να είναι ρε 3.35, ένας άνθρωπος που δεν έφαγε δημόσιο χρήμα, είναι ικανός και μπορεί να αρθρώσει, σε αντίθεση με άλλους, λόγο. Δηλαδή για εσένα για να καταθέσει κάποιος τις απόψεις του πρέπει να συμμετέχει στο πάρτι της ξεφτίλας της χώρας, να πληρώνεται από το κράτος και τους φορολογούμενους και να είναι άεργος; Μετά μην παραπονούμαστε ότι οι πολιτικοί μας είναι έτσι ή αλλιώς, το πρόβλημα το έχουμε πρώτα εμείς, οι ψηφοφόροι που έχουμε εμποτιστεί και νομιμοποιήσει τη λογική της αρπαχτής. Κώστα ένα μεγάλο μπράβο και από εμένα. Και προφανέστατα όλη αυτή η ιστορία βγαίνει πόσο ανάγκη έχουμε εμείς οι πολλοί ή οι λίγοι για κάτι καινούργιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Σωστός 13 Μαρτίου 2012 3:45 μ.μ. Μόνος του έπλασε το παραμύθι της υποψηφιότητας του και τώρα παριστάνει και το θύμα... και το θέμα της δήθεν υποψηφιότητας το προώθησε ο κολοσσός της δημοσιογραφίας Σταματάκης. Ποιους δουλευετε ρε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΑΦΟΥ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΤΙ ΜΠΡΑΒΟ ΛΕΤΕ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ, ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΘΕΛΟΥΜΕ, ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ. ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ ???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΡΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ. ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΥΣ, ΔΕΝ ΠΑ ΝΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΧΑΤΖΗΜΙΧΑΗΛ Η΄ΟΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ. ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟΥ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΠΑΛΙΟΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΛΛΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ. ΜΕ ΤΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ, ΜΕ ΤΟ ΗΘΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ. ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΔΥΣΑΡΕΣΤΕΙ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΝΔ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τι με νοιάζει το παρασκήνιο της υποψηφιότητάς του.. Από τη στιγμή που βλέπω άνθρωπο σοβαρό και αξιόλογο τον στηρίζω και τον ενθαρρύνω να μπει στην πολιτική. Σε λίγο τα κόμματα θα κυνηγάνε με το τυφέκιον να βρούνε τέτοιους ανθρώπους. Εύγε κ Χατζημιχαήλ, είμαστε μαζί σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χατζημιχαήλ σταμάτα να γράφεις για τον εαυτό σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Εντιμοι ηθικοί και σωστοί επαγγελματίες υπάρχουν χιλιάδες. Τι παραπάνω προσόντα έχει ο κύριος που δεν τον γνωρίζω και ποιά η προσφορά του στη τοπική κοινωνία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΚΩΣΤΑ ΑΣΕ ΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΝΑ ΜΑΛΛΙΟΤΡΑΒΙΟΥΝΤΑΙ

    ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Φίλος του προέδρου της νοδε ο κύριος. Σταύρο μάζεψε τον γιατί έχει ξεφύγει το άτομο. Τον βγάλατε στον εμπορικό σύλλογο και πήραν τα μυαλά του αέρα. Ευτυχώς που δεν κατεβαίνει γιατί θα ξεφτιλιζόταν τελείως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. για να γράψει ο Χατζημιχαηλ αυτη την επιστολη πρεπει να ξαναπαει στο σχολειο.. επισης ειναι τοσο ξυλινη, βαρετη και χρησιμοποιει όσες μεγαλες λεξεις βρηκε στον Μπαμπινιώτη (ξεχασε την σκουληκομυρμηγκοτρυπα). Οποιος τον ξερει γνωριζει οτι το πιο πολιτικο εντυπο που εχει διαβασει ποτε ειναι η Sportday. Τελος επειδη στο σαπιο βασιλειο της Εβροδανιμαρκιας γνωριζομαστε καλα μεταξυ μας πειτε του ότι ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΦΑΓΕ ΤΡΕΛΟ ΑΚΥΡΟ αφου χτυπησε πορτες και παραθυρα και ριχνει σταχτη μονο στα ματια του. Γλυκαθηκε απο τις εκλογες του Εμπ. Επιμελητηριου κ σου λεει κατσε εχει ψωμι.. Τελος δεν τον ειχαμε βγαλει ουτε στις εκλογες του 15μελους παλια στο σχολειο.. Ας βαλει κανενας σοβαρος συνομηλικος υποψηφιοτητα και οχι Ιζνογκουντ αγραμματοι που γραφουν επιστολες μετά από 10 ιδιαίτερα με φιλόλογο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Παντως ειμαστε αξιοι της μοιρας μας. Αντι το υπεροχο αυτο κειμενο να αποτελεσει εναυσμα για σοβαρο πολιτικο διαλογο, μπαινουν στη μεση αντιπαθειες, ζηλειες και αλλα τετοια ωραια και ελληνικοτατα και αναλωνομαστε σε χαρακτηρισμους και τσιτατα. Κριμα, η επιστολη αξιζει ουσιαστικοτερης προσοχης. Φυσικα απευθυνομαι σε αυτους που γνωριζουν γραφη και αναγνωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Από ΨΩΝΙΑ η ΝΔ και ο Έβρος πάει καλά. Πάντως θα τον έχουμε υπόψη μετά τις εκλογές όταν θα ψάχνουμε για πρωθυπουργό εφόσον δεν προκύψει αυτοδυναμία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Χατζημιχαήλ, απλά τα πράγματα. Η επιστολή σου έχει καταφέρει να συσπειρώσει φίλους και να ξεσηκώσει εχθρούς, κοινώς οι μάσκες έπεσα. Άρα αγόρι μου, προχώρα μπροστά και μη μασάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλά, τη ψυχοπαθολογία δέρνει μερικούς, μέχρι και σχολικά κόμπλεξ έβγαλε ο άλλος. Ελεος με τους μουτζαχεντιν της ανοησίας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Οταν θέλεις να πεις και να γράψεις τη γνώμη σου γράφεις ένα αρθρο και το στέλνεις στα μπλογκ και αν θέλουν το δημοσιεύουν. Δεν κάνεις διάγγελμα όπως λέει το alexpolisonline προς τους συντοπίτες σου. Ποιός νομίζει ότι είσαι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. συμφωνω μεχρι κεραιας με τις διαπιστωσεις του κου χατζημιχαηλ μερι μεταπολιτευσης. αποτελουν εναυσμα για εξαιρετικη κουβεντα, που δεν γινεται δυστυχως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πολύ καλός ο συγγραφέας της επιστολής. Παρακαλώ να τον ονοματίσετε για να κάνει ιδιαίτερα στα παιδιά μου.Από την άλλη, αν έχει μαθητή, όπως φαίνεται τον Κωστάκη, φαντάζει ως αποτυχημένος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ερώτηση: με αυτά που λέει περί μεταπολίτευσης και κομματικής νοοτροπίας διαφωνεί κανείς;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Και είχαμε μια αγωνία..... θα κατέβεις δεν θα κατέβεις. Και τελικά άφησες μόνο και ορφανό τον τόπο μας. Καταστραφήκαμε......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ευχαριστω το blog που μας προστατευει απο τετιους ψυχοπαθεις που ειχαν το θρασος να διαταραξου την ηρεμια μας.Ακουσον ακουσον πηγε στα γραφεια της Ν.Δ. με καπιον κορκιδη συναντηθηκε με το θυρωρο εναν λυκουρεντζο και λεει οτι ειχε προταση?ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ. Ολοι εμεις στον εβρο θελουμε ανθρωπους σαν τους καρακη-φανη-ακη-λυμπερακιδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Αχ ρε κωστα επρεπε να γραψεις πεντε λογια του τυπου.ΡΕ ΜΑΓΚΙΤΕΣ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΝΑ ΚΑΤΕΒΩ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.Καιτελειωσε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ο Έβρος έχει εκπρόσωπο και αυτός είναι ο Άκης Γεροντόπουλος. Τον Χατζημιχαήλ θα τον προτιμούσα αντί ας πούμε για τον Δερμεντζόπουλο. Αλήθεια, αυτός τελικά τι θα κάνει, θα κατέβει ο παντελωνάτος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Τι μας λες φίλε μου. Αφού λέτε ότι εκφράζει το νέο, το σύγχρονο, το έντιμο, το διαφορετικό, το κάτι άλλο, ακολουθείς την σωστή διαδικασία που προβλέπεται και κάνεις αίτηση στη ΝΟΔΕ του νομού σου και δεν πηγαίνεις με πλάγιο τρόπο και με μέσον τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας Εμπόρων Ελλάδας στον Λυκουρέντζο εν αγνοία των τοπικών οργανώσεων. Ούτε τον πρόεδρο της ΝΟΔΕ που είναι κολητός του φίλος δεν ενημέρωσε. Επέλεξε παλαιοκομματικές και ρουσφετολογικές μεθόδους για να αναδειχθεί και από την άλλη αυτά κατηγορεί. Ωραίος εκφραστής της ανανέωσης και της ηθικής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. 4:32, αντιγράφω από το "μανιφέστο":
    "Η απόφασή μου αυτή εδράζεται σε κάποιους βασικούς πυλώνες, προκύπτει δηλαδή ως αναπόφευκτο συμπέρασμα από τη διασάφηση και ερμηνεία ενός καίριου, κατά τη γνώμη μου, πλέγματος υπαρχουσών δομών, προσωπικών στόχων και αντικειμενικών περιθωρίων επίτευξής τους".
    Υπέροχο κείμενο, ότι πρέπει για να ξεκινήσει ένας σοβαρός πολιτικός διάλογος. Κάνε την αρχή
    Libe

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΟΠΟΙΟΣ ΣΥΝΑΝΤΙΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΛΥΚΟΥΡΕΤΖΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ ΚΑΙ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ. ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ρε καταλαβετε το επιτελουσ! δεν μας νοιαζει καμια νοδε και καμια νδ. αυτα να τα λετε μεταξυ σας, δεν ενδιαφερουν κανεναν. θελουμε ανθρωπους νεους αξιους και ικανους, θελουμε ΑΝΑΝΕΩΣΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ρε φίλε πλάκα μας κάνεις? τι δεν μας νοιαζει καμια νοδε και καμια νδ ? ο ίδιος λέει οτι του έγινε πρόταση από τη νδ και πως ενδιαφερόταν για υποψήφιος και πήγε στα κεντρικά του κόμματος και συναντήθηκε με τον γραμματέα του κόμματος και μας λες δεν μας νοιαζει καμια νοδε και καμια νδ ? πως θα κατέβαινε υποψήφιος ? θα έπεφτε εξ ουρανού ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Η ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗ ΚΑΙ Η ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΟΥΝ ΑΛΙΜΟΝΟ ΜΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. αλλο λεω αδερφε.. οι πολίτες εχουμε γραμμενη τη νοδε και τη νδ, σ΄αυτες τις εκλογες επειδη ο κοσμος εχει σιχαθει τα κομματα θα ψηφισει προσωπα. με την ψηφο μας θα ακουμπησουμε τις ελπιδες μας σε προσωπα που πιστευουμε οτι μπορουν να βοηθησουν, τα κομματα τα εχοθυμε γραμμενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΠΟΣΟ ΚΑΦΡΟΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΛΟΓΩ ΓΛΩΣΣΙΚΗς ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ ΚΑΤΑΦΕΥΓΟΥΝ ΣΕ ΥΒΡΕΙΣ. ΣΑΣ ΑΞΙΖΕΙ ΟΧΙ ΕΝΑΣ ΑΛΛΑ ΔΕΚΑ ΝΤΟΛΙΟΙ ΚΑΙ ΔΕΡΜΕΝΤΖΟΠΟΥΛΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ποιός τον πρότεινε; η κλίκα του Επιμελητηρίου
    Σταυρακογλου
    Τοψιδης
    ....οπουλος
    Χατζηκωσταντίνου
    και απο πίσω ο Γεροντόπουλος (σφήνα στον Κελέτση)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΝΕΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΧΑΤΖΗΜΙΧΑΗΛ ΣΠΑΝΙΖΟΥΝ. ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΤΡΕΠΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ. ΜΟΝΟ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΑ ΜΥΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ποιό μανιφέστο και πράσινα άλογα;;μια καλή έκθεση με αντιφάσεις που θυμίζουν αμ τι άλλο παλαιοπολιτικούς του τίποτα .Όσο ποιό καλα γνωρίζεις ένα πράγμα τόσο ποιό απλά το λές.Αγωνιστές για τον τόπο ,τον λαό και την μιζέρια θέλει ο τόπος επάνω σε ένα πλαίσιο πολιτικό .Περί κενροδεξιάς και αφετηρίες με νέους που για να πούν όχι σε μιά δήθεν πρόταση με ολόκληρο λογίδριο δεν χρειαζόμαστε.Πάντως νεαρέ τα καταφέρες ,έγινες γνωστός .κάτι είναι κι αυτό,και περιμένουμε έργα σου ,μετα έρχεται η καταξίωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Δεν το συζητώ, μπροστα στον Γεροντόπουλο είναι φωστήρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Συμφωνώ κι εγώ ότι ο Χατζημιχαήλ θα ήταν ο ιδανικότερος για να πλαισιώσει τον Γεροντόπουλο. Ο μεν Άκης είναι εγγυητής της παράταξης, ο δε Κωνσταντίνος το μελλον της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Θα ήταν πραγματικά το καλύτερο για τον τόπο μας αν ο κ. Χατζημιχαήλ έβαζε υποψηφιότητα για βουλευτής . Βαρεθήκαμε τους ίδιους και τα ίδια καθε φορά. Μπράβο για ύπεροχο λόγο του και τέλος απορώ πραγματικά με την κακία που μπορούν να βγάλουν μερικά ανθρωπάκια άπεναντι σε νέους σαν τον Κώστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Άκη.... το πουλέν σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Αν ειναι δυνατον ρε παιδια!!! επειδή μερικοί δεν μπορούν να καταλάβουν τι λέει ο άνθρωπος πέσανε να τον φάνε. Τι κόμπλεξ κατωτερότητας είναι αυτά??? Μέτα σου λέει θα αλλάξει η Ελλάδα!!! Μη δούμε κανέναν καλύτερο απο ΄μας να τον ρίξουμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Προσπαθώ να φανταστώ τη σκηνή του "εγγυητή" Άκη με τον Κωνσταντίνο "από το μέλλον" να του εξηγεί τους λόγους που είπε όχι. Για Oscar!
    ΥΓ. Ο Άκης τι ακριβώς εγγυάται ρε μεγάλε 6:26;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΝΙΚΟΛΑΚΗ ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ.ΣΕ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΤΡΕΣ. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΝΙΚΟ Μ. ΑΦΡΟΥΣ ΒΓΑΖΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΙ Κ ΝΕΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΟΠΩΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΧΑΤΖΗΜΙΧΑΗΛ ΚΥΒΕΡΝΟΥΣΑΝ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ(ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΣ)...ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΑΘΑΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΑΣΧΕΤΟΙ , ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ΚΑΡΕΚΛΑΣ Κ ΚΗΦΗΝΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ! ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΝΕΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΠΑΣ Κ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΚΗΝΙΚΟ...ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ ΠΑΘΑΜΕ ΑΛΛΑ ΔΝ ΜΑΘΑΜΕ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ο Άκης φίλε 6:49 θα είναι πρώτος και με διαφορά και από αυτήν την άποψη εγγυάται τη ομόνοια της παράταξης καθώς δεν είναι άνθρωπος που θα πολώσει το κλίμα. Συνυπολογίζοντας ότι είναι έντιμος και ευπρεπής, θεωρώ ότι είναι αυτός που δώσει το στίγμα της ΝΔ στον τόπο.

    Γι΄αυτό και καλώ τον κ Χατζημιχαήλ να στηρίξει ανοιχτά με όσες δυνάμεις διαθέτει τον Άκη Γεροντόπουλο, σε ένα σχήμα όπου το παλιό και έμπειρο θα συναντάει το νέο και το δυναμικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Έκανε την εμφάνιση του ένας νέος στην πολιτική σκηνή του τόπου και πάτε να τον φάτε. Ντοπή. Αντί να παρακινήσουμε και άλλους νέους του επιπέδου του να μπουν στην πολιτική, εμεις τους αποθαρρύνουμε. Τελειώσανε τα ψέματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Είτε τον συμπαθείται, είτε όχι, φαίνεται ότι έχει μεγάλο ρεύμα. Μάλλον ο Σταυράκογλου τον ετοιμάζει για την επόμενη μέρα. Καλά τον δασκάλεψε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Τι εμφάνιση έκανε ένας νέος στην πολιτική σκηνή αφού αρνήθηκε να συμμετέχει. Θα μας τρελάνετε εσείς.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Κωνσταντίνε επανέρχομαι για να δεις ότι έχω δίκιο. Όταν κάποιος τρελαίνει τόσο τους εχθρούς του, σημαίνει ότι είναι σε πάαααααρα πολύ καλό δρόμο... Η κεντροδεξιά δείχνει για ακόμα μια φορά ότι μπορεί και βγάζει νέα και αξιόλογα στελέχη, και αποτελεί το μέλλον της χώρας.

    Επίτρεψέ μου να συμφωνήσω με κάποιους από εδώ, ότι αξίζει να στηρίξεις τον Άκη. Είστε στο ίδιο μήκος κύματος ιδεολογικά και δεν έχει να χάσει κανένας απ΄τους δυο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ρε παιδες, ο Χατζημιχαηλ είναι ανθρωπος του Ακη. Σας εκανε μια ντριμπλα και ψαρωσατε όλοι... Καλά να παθετε αφού ειστε τόσο αμπαλοι στα πολιτικα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Α ΡΕ ΠΡΟΒΑΤΑ ΣΑΣ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΑ ΔΑΧΤΥΛΑ ΤΟΥ Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΧΑΜΟΣ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ.ΑΥΤΟΣ ΒΑΡΑΕΙ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΧΟΡΕΥΕΤΕ. ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΚΩΣΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Μου αρέσει που κάποιοι γράφετε να συμπορευτεί με τον Ακη. Γιατί μέχρι τώρα με ποιον ήταν και είναι με τον Ακη δεν είναι ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Οργανωμένο το έγκλημα Γεροντόπουλε. Κατά Τοψίδη ευαγγέλιο με Σταυράκογλου Αρχιερέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ολοι σας,ανωνυμα,ξερετε να καταγορειτε και να σχολιαζεται,αν εχετε ....... που αμφιβαλλω,να βγειτε ονομαστικα και να σχολιασετε τον προαναφερθεντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΩ ΑΝ ΧΑΙΡΟΜΑΙ Η ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΧΑΤΖΗΜΙΧΑΗΛ.ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΟΤΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΔΕΝ ΕΧΑΣΕ ΕΝΑΝ ΝΕΟ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟ ΒΕΝΙΖΕΛΟ. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΟ ΙΣΧΥΡΙΣΤΗΚΕ ΑΥΤΟ Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ,ΟΤΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ.ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΦΟΒΕΡΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ,ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ, ΟΙ ΠΙΟ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΜΕΝΟΙ, ΟΙ ΠΙΟ ΑΞΙΟΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΑΤΖΗΜΙΧΑΗΛ??? ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ "ΒΑΡΥ" ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ ΤΟΥ ΙΣΩΣ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΑΠΟ ΑΠΛΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ΘΕΩΡΩΝΤΑΣ ΜΕΓΑΛΗ ΤΙΜΗ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΓΙΝΕ
    ΥΓ. ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΓΕΛΟΙΟ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΙΛΗΣΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΝΑ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΤΕΙ ΜΕ ΤΟ ΤΡΟΠΟ ΑΥΤΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. υποψιασμένος13 Μαρτίου, 2012 21:21

    Χρηστάκο καλό το κείμενο - διάγγελμα που έγραψες για τον αδελφό σου. Τουλάχιστον δεν πήγαν χαμένα τόσα χρόνια σπουδών στα φιλολογικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ο πιο αστειος εδω μεσα ειναι ο 4.30 που εμφανως υποφερει απο παλιπαιδισμο και αφορητα απωθημενα, που πηγε και θυμηθηκε μεχρι και τα σχολειο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. 7:07 τον Καραμανλή τον ενημερώσατε ότι το ρόλο του εγγυητή της ενότητας της παράταξης τον έχει πλέον αναλάβει ο ...Άκης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Καλά με μια του κίνηση ο νέος σας έπαιξε για πλάκα, όπως τότε που ήταν δεκάρι στον Εθνικό Αλεξανδρούπολης. Έγινε talk of the town και θα στριμώχνονται τώρα οι παλαιοί για να τον πάρουν μαζί τους! Μάγκας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. 9:46 μίλησα για τοπικό επίπεδο. Έχεις κάτι άλλο να προτείνεις; Η΄μόνο αφορισμούς; Ποιον δηλαδή θεωρείς καλύτερο από τον Άκη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. ωχ παιδια κουραστικοι γινατε.ειστε 2-3 ατομα που καθεστε και κραζετε και αυτο φαινεται εκδηλα απο το συγκεκριμενο υφος σας.βριζετε οι ιδιοι και οι ιδιοι και λετε συνεχεια το ιδια πραγματα προσπαθωντας και καλα να φανειτε αλλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Α ρε alexandroupoli on line,ουτε στα πιο τρελα σου ονειρα τετοια επισκεψιμοτητα.Ποτε δεν σε ειχε διαβασει τοσος κοσμος.Λαμπαδα πρεπει να του αναψεις με τοση συμμετοχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Νομίζεις...
    Μέχρι τώρα το έχουν διαβάσει 360 άτομα. Δεν μιλάμε για κλικ αλλά για μοναδικούς επισκέπτες.
    Απλά μπαίνουν οι ίδιοι και ίδιοι και σχολιάζουν.
    Πληροφοριακά υπάρχουν πολλές αναρτήσεις μας που τις διαβάζουν πάνω από 1.000 άτομα ενώ και αρκετές με πάνω από 2.000 επισκέπτες.
    Το ρεκόρ τους τελευταίους μήνες το έχει η ανάρτηση με τα αποτελέσματα των εκλογών στο Επιμελητήριο Έβρου με 4.375 επισκέπτες και 15.348 κλικ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Εγώ τον γνωρίζω τον Χατζημιχαήλ καλά.Αυτό που είναι εντυπωσιακό είναι πόσο περήφανος είναι που είναι εβρίτης και πόσο αγαπάει αυτήν την πόλη. Για να πω την αλήθεια και εγώ διαφωνώ με τη γλώσσα που χρησιμοποίησε. Κια αυτό γιατί όταν απευθύνεσαι στους συντοπίτες σου χρησιμοποιείς εκφράσεις που τις καταλαβαίνουν όλοι. Δεν απευθύνεσαι μόνο στους ακαδημαικούς της πόλης. Όμως όποιος λέει ότι ο συγκεκριμένος έχει διαβάσει μόνο την sportday, μάλλον έχει προσωπική εμπάθεια ( ίσως του'φαγε καμιά γκόμενα στο σχολείο και του το κρατάει ακόμα,έτσι 4:30??).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Τι ζορι τραβανε μερικοι με τον Γεροντοπουλο; Αν δεν σας αρεσει μην το ψηφιζετε. Ψηφιστε παντελόνι δαγκωτό αν θέλετε, ξερετε ποιο, εκεινο το ειδικό για κωλοτουμπες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Εγω σαν νεοδημοκρατης αυτο που θελω ειναι ο χατζημιχαηλ να αποδειξει οτι ειναι παρων πριν και μετα τις εκλογες με το κυρος το λογο και την σοβαροτητα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Προς 10:10
    Την Καπετανίδου. Και εξυπνότερη και πιο όμορφη. Αυτή μάλιστα, κάνει για εγγυήτρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. μετρησα 58 σχολια γραμμενα απο το χατζιμιχαιλ. αλλη δουλια δεν εχει το παιδι. ολη τη μερα καθετε και γραφει για τον εαυτο του. τι να πω.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Γνωρίζοντας τον Κώστα αρκετά χρόνια θεωρώ οτι είναι ένα αξιόλογο άτομο φιλότιμο και σίγουρα η πολιτική σκηνή της χώρας ζητά φρέσκα πρόσωπα...Παρόλα αύτα φίλε Κώστα πιστέυω πως θα έπρεπε να χρησιμοποιήσεις πολύ απλούστερο λεξιλόγιο..η επιστολή σου έχει ως στόχο όλους τους πολίτες και θεωρώ πως είναι δυσνόητη για τον απλό κόσμο..Πολύ εφετζιλίκι που λέμε ανευ λόγου...προσπάθησε να είσαι πιο ουσιαστικός..ο λαός βαρέθηκε τις γεμάτες στόμφο ομιλίες των πολιτικάντιδων...φιλικά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ΕΛΑΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΟΦΤΕ ΤΟ ΕΔΩ ΤΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΤΟΝ ΒΡΙΖΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ ΠΙΣΤΑ ΚΟΛΛΗΤΑ ΣΚΥΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. την καλημερα σε οσους ξεσπαθωσαν εχθες κρυμμενοι πισω απο το 'ανωνυμος¨εδωσαν ρεστα .μπραβο ιωαννη Β.καλη καφριλα εβγαλες.μουσιτσες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Αλεξανδρουπολίτης14 Μαρτίου, 2012 10:34

    Μήπως μαζί με το διάγγελμα θα έπρεπε να δώσει στη δημοσιότητα και ένα βιογραφικό (επάγγελμα, σπουδές, οικογενειακή κατάσταση) για να τον γνωρίσουμε κι εμείς που δεν τον ξέρουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Ζητούμε ανανέωση των θεσμών,διαρθρωτικές αλλαγές,οχλαχογούμε κομπάζοντας για το καλό του τόπου μας και όταν νέος άνθρωπος με σωστό και σκληρό λόγο έχει τη δύναμη να σταθεί μπροστά,τρέχουμε να βγάλουμε όλο το μένος της δικής μας προσωπικής μικρότητας.Είναι εύκολη η αντιπολίτευση του καναπέ,σίγουρα δεν έχουμε ανάγκη απο σωτήρες- εθνοπατέρες αλλά και πως θα γίνει? Θα καθήσουμε άπραγοι? θα υπονομεύουμε κάθε αξιόλογη προσπάθεια? Σοβαρή και αξιόλογη η προσωπικότητα του κυρίου Χατζημιχαήλ, με γνώση των προβλημάτων της τοπικής αγοράς,των μειονεκτημάτων και των προτερημάτων του τόπου μας,πολλάκις έχει τοποθετηθεί επ'αυτών δίνοντας λύσεις για όσους παρακολουθούν χωρίς να κρατά σκονάκι γραμμένο απ'άλλους και χωρίς τη χρήση υποβολέα, μάλλον αυτό ενόχλησε τόσο πολύ.Χαίρομαι που στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε υπάρχουν άνθρωποι όπως ο κύριος Χατζημιχαήλ που έχουν τη δύναμη να σηκώσουν τα προβλήματα του τόπου στους ώμους τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. ΚΩΣΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΑ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΧΑΛΑΣΕΣ ΤΗ ΣΟΥΠΑ ΣΤΙΣ ΕΚΟΛΓΕΣ ΤΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΛΕΜΑΝΕ (2-3 ΓΝΩΣΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΑ, ΟΧΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ). ΜΕΙΝΕ ΣΤΑΘΕΡΟΣ ΣΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΣΟΥ ΤΟ ΥΦΟΣ ΚΑΙ ΤΗΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΟΥ ΝΙΚΗΤΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ. ΣΤΟ ΠΑΣΟΚΙΣΤΑΝ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ, ΜΕΣΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΛΗΡΟΥΣ ΜΙΖΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΓΓΛΩΣΣΙΑΣ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΛΕΣ ΚΑΙ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΑ ΒΡΑΔΥΝΟΕΣ. ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΡΕΣΕΙΣ ΦΙΛΕ, ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΥΣ 2-3 ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΓΛΑΡΟΣΟΥΠΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Γνωρίζετε πόσοι άλλοι έχουν δεχθεί πρόταση από την ΝΔ για να είναι υποψήφιοι σε Ροδόπη και Έβρο στις επικείμενες εκλογές?
    Περισσότεροι από δέκα!!! Γιατί μόνον, ο – κατά τ’ άλλα - χαμηλών τόνων, κύριος Χατζημιχαηλ προέβη σε δημοσιοποίηση ανοιχτής επιστολής της αρνήσεώς του? Μήπως για να κάνει «θόρυβο» γύρω από το όνομά του και να τον γνωρίσουν, όσοι δεν τον ξέρουν?
    Ποιος φαεινός εγκέφαλος τον συμβούλεψε να το πράξει αυτό και να εκτεθεί άνευ σοβαρού λόγου και αιτίας; Λες και τώρα που δεν θα είναι υποψήφιος – που δεν θα ήταν - θα χάσει η Βενετιά, βελόνι;
    Προσγειωθείτε γιατί θα σας πάρουν με τα γιαούρτια
    Χάρης Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Ε ρε χουνέρι που τους έκανε ο Χατζημιχαήλ.. Από αλλού το περίμεναν και από αλλού τους ήρθε.. Πρόβατα, που λέει και ο από πάνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Α Π Α Ν Τ Η Σ Η
    Επειδή κυκλοφορούν πολλές ανακρίβειες στο διαδίκτυο σχετικά με την δήλωση υποψηφιότητας αυτού του κυρίου από την Αλεξανδρούπολη και την δήθεν πρόταση που του έγινε από τη ΝΔ, διευκρινίζω ότι:
    Ο κύριος αυτός που σήμερα βγαίνει και υποστηρίζει σε επιστολή ότι του έγινε πρόταση από τη ΝΔ, ήλθε στην Αθήνα μετά από ενέργειες στελέχους της Νομαρχιακής Επιτροπής Έβρου και του τοπικού Επιμελητηρίου, ως πρόταση για το ψηφοδέλτιο.
    Από τη ΝΔ κεντρικά δεν του έγινε καμία προσωπική νύξη. Αν θέλει να δημιουργεί θέμα εκ του μη όντως, θα πρέπει να διερευνηθούν τα κίνητρα τόσο του ιδίου όσο και αυτών που τον πρότειναν.
    Ευχαριστώ
    Στέλεχος ΝΔ από Αθήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Αν δεν ενδιαφέρεσαι ο ίδιος δεν σου κάνει κανένας πρόταση.
    Μόνος του πήγε στην Αθήνα στο κόμμα συναντήθηκε μρ γραμματείς και στελέχη εξέφρασε το ενδιαφέρον, του έκαναν πρόταση, αν του έκαναν και μετά βγήκε και απάντησε αρνητικά.
    Για να καταλάβετε για πόσο σοβαρό και σωστό άτομο μιλάμε.
    Και αφού ρε φίλε δεν σε ενδιαφέρει να ασχοληθείς με την πολιτική τι μου κουβαλήθηκες στα κεντρικά γραφεία της ΝΔ? Και γιατί όλη αυτή η φασαρία? Πλάκα μας κάνεις?
    Η πολύ άσχετος είσαι ή πολύ πονηρός και είχες άλλους σκοπούς.
    Αφήστε λοιπόν το παραμύθι και ξεκαβάλησε το καλάμι.
    Άντε με τον κάθε γραφικό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Το πρόβλημα σε αυτόν τον τόπο είναι ότι για να πας μπροστά πρέπει να είσαι μια από τα ίδια. Κωλοτούμπας και πολιτικάντης παλιάς κοπής. Εάν δουν ότι είσαι κάτι διαφορετικό πέφτουν να σε φάνε. Ο κόσμος κρίνει και τους μεν (με τους σωματοφύλακες τους) και τους δε, που είναι διαφορετικοί και με άλλη νοοτροπία. Είθε όχι απλώς να συνεχίσει ο Χατζημιχαήλ αλλά να βγουν και άλλοι 20 σαν κι αυτόν και καλύτεροι από αυτόν για να πάμε μπροστά. Αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. ΑΝΩΝΥΜΟ στέλεχος ΝΔ από Αθήνα...χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Αντε ρε που μας έχετε πρήξει με τον τύπο.
    Επειδή είναι καλός έμπορος δεν σημαίνει ότι θα μας κυβερνήσει κιόλας.
    Ποιος είναι τι έχει σπουδάσει, ποια η πολιτική και κοινωνική του δραστηριότητα και προσφορά. Και μην μου πείτε το επιμελητήριο και τον εμπορικό σύλλογο γιατί θα γελάσω. Αντε με το κάθε ψώνιο που του δίνετε και αξία. Ουστ ρε αφήστε μας στην ησυχία μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. ΣΤΑΥΡΑΚΟΓΛΟΥ ΚΑΙ ΤΟΨΙΔΗΣ ΑΠΟ ΠΙΣΩ.
    ΤΙ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ?
    ΡΕ ΑΝΥΠΑΡΚΤΕ ΧΟΝΤΡΕ ΤΙ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΕΙΣ?
    ΠΟΛΛΕΣ ΠΑΤΑΤΕΣ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙΣ.
    ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΠΙΚΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΛΥΣΕΙΣ.
    ΑΝΑΚΑΤΕΥΕΣΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΟΥΣΙΑ.
    ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΜΠΑΧΑΛΟ.
    ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΣΟΥ ΑΡΠΑΚΤΙΚΟ.
    ΧΟΝΤΡΕ ΕΧΕΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΠΑΡΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ.
    ΑΠΟ ΤΗ ΝΔ ΟΧΙ ΘΕΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΟΥΤΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΠΕΡΑΣΕΙΣ.
    ΠΟΤΕ ΘΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙ Ο ΛΑΜΠΑΚΗΣ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΕΙ ΕΝΑ ΣΟΥΤ ΑΠΟ ΚΕΙ ΜΕΣΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΣΩΘΕΙ.
    ΜΑΣ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ.....
    ΤΟ ΠΑΡΤΥ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ.
    ΤΡΕΞΕ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΓΛΥΦΕ ΤΟΝ ΑΚΗ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΒΟΛΕΨΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Τί π@π@ριές γράφει η ανώνυμη στελεχάρα της ΝΔ, απο την Αθήνα κιόλας. Όλοι γνωρίζουν οτι ο Χατζημιχαήλ έιναι ο εκλεκτός του Κορκίδη (εκ των στενών συνεργατών του Σαμαρά).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. ΑΠΟΡΩ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΕΝΟΧΛΗΘΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΕΝΑΣ ΤΕΩΣ ΕΒΡΙΤΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ....ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΟΥ. ΕΛΕΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Αυτα είναι τα δημιουργήματα του Γεροντόπουλου. Σταυράκογλου - Χατζημιχαήλ. Να θυμίσω και τον Απόστολο Δαβή που και αυτός κατέβηκε στην Αθήνα με τον Γεροντόπουλο να προταθεί και αυτός για υποψήφιος βουλευτής.
    Γεια σου ρε Ακη με τις στελεχάρες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Τα πασοκια εχουν βγαλει ολη τη χολη τουσ απο εχθες!Συνομωσιες δολοπλοκιες μεγαλοπαραγοντες ανωνυμα υψηλοβαθμα ''στελεχη"" απο αθηνα ολοι ασχολουντε με τις δηλωσεις χατζημιχαηλ.
    Υ.Γ.Η Ν.Δ. ΣΤΟΝ ΕΒΡΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΡΑΕΔΡΙΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. ΠΑΣΟΚΙΚΟ ΕΞΑΜΒΛΩΜΑ!!ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Πούλα καμιά μπανιέρα και καμιά χέστρα και άσε μας ήσυχους που μας το παίζεις και σωτήρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. ειστε τοσο γραφικοι που φωτογραφιζεστε απο μονοι σας ζηλοφθανα και κακεντρεχη ζωακια.ολοι σας καταλαβαν.ασε που εξω πινετε χαλαρα και καφεδακι μαζι του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Πραγματικα δεν θα εγραφα αλλα δεν μνπορω να ακουω βλακειες και να ριχνουν την λασπη καποιον στο προσωπο ενος νεου ανρθωπου στο πασοκ. σας πληροφορω κυριοι ουτε κατα διανοια στελεχη του πασοκ δεν συζητησαν αυτο το θεμα ουτε και θα ηθελαν και μαλιστα ολοι στο πασοκ λενε μπραβο νεο παιδι και εμεις εχουμε και να τα βαλουμε. δυστυχως ομως οι εσωκομματικοι αντιπαλοι στην νδ ξερουν να χτυπουν και να σφυρουν κλεφτικα και να ριχνουν αλλου λασπη! ααα και για τον φιλο-η που μιλαει για 4εδρικη στον εβρο κραταγε μικρο καλαθι! το τσουναμι των πασοκων δεν ξεσπασε ακομη και επειδη εχουν δειξει αντιδραση πολλες φορες αναμενετε σφαγη και μαλιστα με οσα αναφερονται στην νδ με τα παμπαλαια προσωπα και να πιο πανω απορριπτοντας νεα και καλα στελεχη το πασοκ θα κανει περιπατο και μην εκπλαγειται γι αυτο δεν θα φταιει το πασοκ αλλα οι κινησεις της νδ!!!!!!!!! ενας πασοκος πραγματικα που πιστευει και αυτος το αντιθετο απο εσας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Πασοκάκια ο Άρης θα σας συντρίψει, η ΝΔ έχει την πολυτέλεια να έχει άτομα και σαν τον Κωνσταντίνο που μιλάνε ιδεολογικά και πολιτικά, το ΠΑΣΟΚ τι έχει; Ντόλιος και Φωτιάδης, τοοοοοσο καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ.ΘΕΛΕΙ Ο ΚΕΛΕ...ΗΣ ΚΑΙ Η ΧΑΡΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΦΗΝΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. ΧΑΤΖΗΜΙΧΑΗΛ VS ΚΟΜΜΑΤΙΚΗΣ ΣΑΠΙΛΑΣ = 1-0



    (στα παλαιοτερα των υποδηματων μας η νδ, το πασοκ και τα κομματα που μας οδηγησαν εδώ, η νεα ελλαδα χτιζεται με καινουργια υλικα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Μας τα πρήξατε. Ας κάνει δικό του κόμμα ο σωτήρας σας να σας σώσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. προς τον 5.07 κανεις λαθος το τσουναμι ξεκινησε πριν λιγο καιρο με μαγκουρες και γιαουρτια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. STAMATA NA GRAFEIS GIA TON EAYTO SOY ΧΑΤΖΙΜΙΧΑΗΛ.

    ΣΕ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΛΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Ούτε σωτήρας ούτε κόμμα ούτε απόκομμα. Άλλο το πνεύμα της επιστολής που διαβάζω και άλλος άνθρωπος ο ίδιος. Αλλά όχι και λάσπη για το διαφορετικό επειδή χαλάει τη σούπα ορισμένων.

    Πάντως το θέμα όντως κούρασε. Το ζήτημα είναι η αυτοδυναμία της ΝΔ και η σωτηρία της Ελλάδας, τα υπόλοιπα είναι δευτερεύοντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. αφου ρε παιδια σας εχει πρηξει γιατι παρακολουθειτε,ελεγχετε και γραφετε συνεχεια για αυτον.μπε προβατα μπε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. ΠΡΟΒΑΤΙΝΕΣ ΟΛΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙ. ΓΡΑΦΙΚΕ 8.52 ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΟΧΟΝΕΣ ΠΕΣ ΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ. ΕΜΕΝΑ ΧΑΤΖΗΜΙΧΑΗΛ ΔΕΝ ΜΕ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΖΑ ΜΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΘΛΙΟΤΗΤΕΣ ΣΟΥ ΠΛΕΟΝ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΖΩ ΔΕΚΑ. ΚΑΙ ΟΣΟ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ - ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΩ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ - ΘΑ ΣΕ ΚΥΝΗΓΑΩ ΑΛΥΠΗΤΑ ΚΟΤΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. πουλα κανα σκατοβουρτσακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. ΕΠΩΝΥΜΑ ΑΔΕΡΦΕ, ΕΙΠΑΜΕ ΕΠΩΝΥΜΑ. ΑΥΤΟΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΕΙ ΜΕ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ, ΕΣΥ (ΚΙ ΕΓΩ ΑΣΦΑΛΩΣ, ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΒΡΙΖΩ);

    ΒΤW, ΕΣΥ ΑΠΟ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΛΑ, Η΄ ΑΦΡΑΓΚΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΡΙΞΑΜΕ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΣΕ "ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ" ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΑΡΠΑΧΤΗΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. τσομπανακο 4.15 και9.10 αφου θες την ησυχια σου παρε 10 κατσικια και τραβα στο βουνο γιατι επαγγελματικα και ψυχολογικα εχεις ξεφυγει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. ξεκολλήστε ρε, το Πασοκ είναι ο αντίπαλος.

    Ελλας Ελλας Αντωνης Σαμαρας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. Πάντως όσο βλέπω το επίπεδο των τιμητών του τόσο πιο πολύ τον εκτιμώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. 120 σχολια και μονο 15-20 καταλαβανε το νοημα της επιστολης οι υπολοιποι βγαλανε τα πρωσωπικα τους κομπλεξ και εσωκομματικους εγωισμους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. απο οτι ξερω οι ορκισμενοι εχθροι τραβουν αρκετα ζορια επαγγελματικα.λιγο η κριση λιγο τα δανεια,ε δεν θελει και πολυ..τελος παντων το θεμα εχει ξεφυγει και εχει παρει προσωπικες διαστασεις που πραγματικα εμμετικοι εχετε καταντησει.οχι οτι δεν εισασταν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟ ΟΤΙ ΤΟΣΗ ΩΡΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΤΕ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΕΤΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΑΣ ΑΠΟΨΗ ΑΛΛΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΟΣΗ ΧΟΛΗ ΕΧΕΤΕ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.ΕΜΠΑΘΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΚΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΤΟΥ MARKETING ΛΕΕΙ ΟΤΙ Η ΔΥΣΦΗΜΗΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΝΕΤΕ.ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΟΥ ΓΙΝΑΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. Επειδή εγώ δεν τον γνωρίζω προσωπικά και πέρα από την επιστολή του που για άλλους καλώς και για άλλους κακώς την έκανε, αυτό το κρίνει ο καθένας , δεν μπορώ να καταλάβω για ποιό λογο έγινε όλος αυτός ο θόρυβος. Και πέρα από την κριτική στην επιστολή που ελάχιστα έγινε θέλω να ρωτήσω όλους αυτούς που γράφουν ότι από όλα αυτά είναι κερδισμένος, ότι τους έκανες ανω κάτω, χουνέρι που τους έκανε, λύσσαξαν τα κοράκια, είμαστε μαζί σου, τρέλανες τους εχθρούς σου και πολλά άλλα, θέλω να ρωτήσω από τη στιγμή που ο ίδιος είπε ότι δεν θα ασχοληθεί με την πολιτική τι ακριβώς κέρδισε από όλα αυτά και τι λόγο έχουν να γράφονται όλα αυτά τα σχόλια επιδοκιμασίας και για τι εχθρούς μιλάτε. Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όλα αυτά τα σχόλια που επι της ουσίας τελικά είναι άνευ ουσίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. Εγώ πάλι νομίζω ότι τελικά θα ασχοληθεί. Γιατί αν διαβάσει κανείς προσεκτικά την επιστολή θα δει ότι ουσιαστικά λέει όχι τώρα, αλλά αν αλλάξουν τα πράγματα ίσως. Όχι ότι με χαλάει, άλλωστε δείξτε μου έναν καλύτερο από τους υπάρχοντες, απλώς το αναφέρω για την ιστορία.

    ΥΓ. Παρακαλώ να σεβαστούμε όλοι τη φιλοξενία του ωραίου αυτού μπλογκ και ας κρατήσουμε ένα στοιχειώδες επίπεδο ευπρέπειας. Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. Συμφωνω με τον 10.36 λιγοι κανανε κριτικη στην επιστολη αρνητικη η θετικη.οι πιο πολλοι επινοησαν συντεχνιες, πολιτικα παιχνιδια,επιτεθηκαν με χυδαιολογιες σε πρωσοπικο επιπεδο.εγω πιστευω οτι κανεις δεν διαβασε την επιστολη παρα μονο την αρχικη κριτικη του blog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. "Αφήνουμε πίσω τη χειρότερη εποχή που γνώρισε η Ελλάδα τις τελευταίες δεκαετίες. Και ανοίγουμε το δρόμο για τη νέα Μεταπολίτευση, που τόσο έχει ανάγκη ο τόπος!"

    Αντώνης Σαμαράς, 28 Φεβρ.


    “Εμείς στην Ελλάδα δεν θα φέρουμε απλώς μια κυβερνητική αλλαγή. Ετοιμάζουμε μια Νέα Μεταπολίτευση. Κι αυτό απαιτεί αυτοδυναμία.”

    Αντώνης Σαμαράς, 11 Μαρτ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. Συμφωνώ ή οχι με την επιστολή και το ύφος της,δεν αρμόζει σε κανέναν να συκοφαντεί με αυτόν τον τρόπο.Το παιδί δεν το γνωρίζω και θα ήθελα να μάθω τις σπουδές του και την επαγγελματική του κατάσταση.Επίσης,μου κάνει εντύπωση πως χωρίς να έχει καμία σχέση με το θέμα πάλι κάποιοι ασχολούνται με τον Σταυράκογλου.Τι σας έχει κάνει πια αυτός ο άνθρωπος?Από την μια θέλετε ανανέωση και από την άλλη τα βάζετε με τους νέους!Η Νέα Μεταπολίτευση έχει ανάγκη νέους ανθρώπους χωρίς συμπλέγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΝΔ ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΡΟΕΔΡΟ ΣΤΟΝ ΕΒΡΟ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ!ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ...ΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΑΝ ΓΕΡΟΝΤΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΔΕΡΜΕΤΖΟΠΟΥΛΟ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΠΡΟΚΟΠΗ!ΝΕΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ Ο ΚΟΣΜΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. ειναι κολλητος του σταυρακογλου και θελουν να πανε κοντρα σε κελετση και γεροντοπουλο. κινουνται υπογειως οι νεαροι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. Εγώ είμαι περήφανος που έχουμε τον Γεροντόπουλο στον τόπο. Τον Σταυράκογλου δεν τον πολυσυμπαθώ, τον Χατζημιχαήλ δεν τον ήξερα αλλά μετά από τόση διαφήμιση έχει αρχίσει να με ενδιαφέρει η περίπτωσή του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. ΧΑΤΖΗΜΙΧΑΗΛ ΩΡΑΙΟΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΡΑ. ΤΑ ΠΑΣ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ, ΚΑΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΕΧΟΥΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΑΝΩ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. Σημειώνω επίσης ότι είναι ο μόνος στον τόπο που μίλησε για Νέα Μεταπολίτευση και ανάγκη ριζικής πολιτικής μεταρρύθμισης, την ώρα μάλιστα που όλοι οι άλλοι δίνουν ακόμα και τώρα μάχες οπισθοφυλακής για να κρατήσουν τα κεκτημένα του σάπιου πολιτικού συστήματος. Αυτά για να είμαστε δίκαιοι, τόσο με τον Χατζημιχαήλ όσο και με τους εαυτούς μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. ψώνιο , ε ψώνιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. ΤΟ ΑΝTINEWS ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΑΡΘΡΟ

    “Νέα Μεταπολίτευση” δεν γίνεται με φθαρμένα υλικά!

    ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΑΔΕΡΦΙΑ ΤΗΣ ΝΔ, Ο ΧΑΤΖΗΜΙΧΑΗΛ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΟΛΛΑ ΒΗΜΑΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΜΟΥ ΠΑΙΖΕΤΕ ΤΙΣ ΚΟΥΜΠΑΡΕΣ. Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΚΑΘΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΛΙΓΑΚΙ ΚΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΙ ΑΥΤΗΝ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΕΑΡΟΣ ΑΥΤΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. ψώνιο ξεψώνιο αγαπητέ, αποδεικνύεται με διαφορά ως ο πιο κοντά στον σαμαρικό λόγο, είτε αρέσει αυτό είτε όχι. Και επιτέλους δηλαδη, την πολική του σκέψη κρίνω, όχι αν είναι καλός φίλος ή καλός επιχειρηματίας. Μην μπερδεύεσαι, εκτός και αν αφήνεις τα πάθη σου να σε παρασύρουν :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. Όταν αδέρφια θα έρθουν καιροί που όλοι θα πηδούν από το καράβι της μεταπολίτευσης που εισήγαγε ο Παπανδρέας τότε να σας δω τι θα λέτε. Γιατί δικαιολογία δεν θα υπάρχει ότι δεν ξέρατε, κάποιος από τον τόπο μας τα έλεγε κάνοντας μάλιστα λόγο για κάτι περίεργα περί νέας μεταπολίτευσης και ανάγκης θεμελιακών πολιτικών μεταρρυθμίσεων. Εύχομαι αληθινά αυτή η κατάθεση του πολιτικού στίγματος του κου Χατζημιχαήλ να αποτελέσει αφετηρία ιδεολογικής ζύμωσης στις τάξεις των πατριωτών του έβρου.


    Είναι ανάγκη, που να πάρει η ευχή, να μάθουμε να ξανασυζητάμε πολιτικά σε αυτόν τον τόπο, όσοι τουλάχιστον τον νοιαζόμαστε πραγματικά. Χωρίς κομματικές παρωπίδες και με μόνη έννοια το καλό της Ελλάδας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. ΦΤΑΝΕΙ ΒΡΕ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ!ΚΑΛΟΥΣ ΕΒΓΑΛΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. ΡΕ ΚΑΚΟΜΟΙΡΕ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΘΑ ΣΕ ΚΥΝΗΓΆΩ ΟΠΟΥ ΣΕ ΒΡΩ - ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΓΡΑΦΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΑΤΖΗΜΙΧΑΗΛ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΝ ΠΗΓΑΙΝΩ ΜΕ ΤΑ ΧΙΛΙΑ ΚΑΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΤΡΕΛΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΣΤΑΤΩΣΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΟΤΕΣ ΠΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΛΟΙΩΔΕΙΣ ΧΑΜΟΓΕΛΑΚΗΔΕΣ. ΑΥΤΟΣ ΕΧΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΣΚΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥ, ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΥΠΟ ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ ΜΙΖΕΡΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑΝ. ΕΙΣΑΙ ΑΠΕΛΠΙΣΤΙΚΑ ΜΟΝΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΦΘΟΝΕΡΟ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕΝΙΟ. ΑΝΏΝΥΜΗ ΚΟΤΑ, Ε ΚΟΤΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. ΑΣΕ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΑΥΠΝΙΕΣ. ΜΗΠΩΣ ΤΟΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΣΟΥ; ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΤΟΝ ΟΝΕΙΡΕΥΕΣΑΙ ΚΙΟΛΑΣ ΤΟΤΕ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟΥ... ΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. ξεφτιλα να ασχολουμαστε με ψιλοαγραμματους που χρησιμοποιουν πομπώδεις εκφράσεις.. Αυτά κάνει και ο Σανοπώλης Καρατζαφέρης.. ας πάει στο Λάάάος να κάνει παρέα με τον άλλο στόκο παλαίμαχο ποδοσφαιριστή Ανατολάκη. Θα του βρει κ κάποιον να του γράφει λόγους που να μπορεί να τους διαβάζει.. Στον παραπάνω λόγο του χει μείνει αλλη μια παράγραφος για να τελειώσει το κείμενο. Διαβάζει 3 σειρές κάθε μέρα. Θα τον έχει μάθει μεχρι να τον καλέσουν στο δελτιο του Μεγκα να πει τις αποψεις του στην Τρεμη και στον Ντερμπεντερη. ο Καρατζαφέρης θα του δωσει εκπομπη σαν τον Βελοπουλο να πουλαει την πραματεια του (τηλεοπτικους καμπινεδες)και θα τον φέρει σε επαφη με τον Κωνσταντινο Κατακουζηνο να κανει διατριβη και Phd στους Βυζαντινους Μπιντέδες! Καρατσεκαρισμένο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. 10 σειρούλες αράδιασες ανωνυμάκο της συμφοράς 2:56 και ούτε μία λέξη σοβαρής κριτικής. Χαζομαρούλες επιπέδου δημοτικού. Εγώ πιστεύω ότι αν το παλέψεις μπορείς και καλύτερα.. Γουστάρω τέτοια σχόλια που δείχνουν την χαοτική διαφορά του Κώστα από ανώνυμα τυπάκια σαν και του λόγου σου. Όσο πιο στόκοι οι ενοχλημένοι τόσο μεγαλύτερη διαφήμιση για τον Κωνσταντίνο. Και τόσο μεγαλύτερη ευφορία για όσους τον ξέρουμε, είμαστε φιλαράκια του και τον θεωρούμε το μέλλον του τόπου μας.

    Το "καρατσεκαρισμένο" όλα τα ευρώ!! Άστο, μην πεις τίποτα, σε καταλάβαμε από τη...γραφή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. ΠΕΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥΛΑΕΙ ΣΑΝΟ, ΗΤΟΙ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ. ΕΣΥ ΡΕ ΠΟΙΜΝΙΟ ΓΙΑΤΙ ΣΠΕΥΔΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΦΑΣ;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. ΒΡΕ ΚΑΚΟΜΟΙΤΗΔΕΣ ΑΚΟΜΗ ΜΕ ΤΟΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ? ΠΟΣΟ ΔΥΣΤΥΧΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ? ΤΡΙΤΗ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΑΤΕ,ΨΑΧΝΕΤΕ,ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ.ΑΧ ΚΑΚΟΜΟΙΡΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΧΑΛΙΑ..ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΝΑΣ ΧΕΣΟΥΝ ΚΑΙ Ο ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΒΛΑΞ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. Εντάξει, καλά και άγια όλα αυτά, η επιστολή μια χαρά, αλλά νέα μεταπολίτευση με ΠΑΣΟΚ δεν γίνεται, επομένως ΞΕΚΟΛΛΗΣΤΕ και μπείτε όλοι στον αγώνα για την αυτοδυναμία της Νέας Δημοκρατίας και του Αντώνη Σαμαρά. Είμαστε σε προεκλογική περίοδο και πολυτέλειες για σκιαμαχίες δεν υπάρχουν. Ο εχθρός είναι κοινός και λέγεται ΠΑΣΟΚ. Πάμε για 4 έδρες δυνατά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. κοιμαται , ξυπναει , για τον εαυτο του γραφει. ψωναρα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. ΣΤΟ ΞΑΝΑΠΑ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΕ ΑΝΩΝΥΜΕ ΟΤΙ ΟΠΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΘΑ ΣΕ ΚΗΝΥΓΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΕΚΘΕΤΩ. ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΛΕΟΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ, ΕΜΕΝΑ ΓΕΛΟΙΩΔΕΣΤΑΤΕ ΔΕΝ ΜΕ ΛΕΝΕ ΧΑΤΖΗΜΙΧΑΗΛ, ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΑΚΙ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΚΑΦΕ. ΕΠΕΙΔΗ Η ΜΙΖΕΡΙΑ ΚΑΙ Η ΜΟΝΑΞΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΤΡΕΦΕΣΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ BIG BROTHER ΤΟ SITE, ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΑΛΛΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ. ΠΕΡΙ ΟΡΕΞΕΩΣ... ΤΟΤΕ ΠΑΩ ΠΑΣΟ...

    ΚΑΛΑ ΡΕ ΑΜΥΑΛΕ ΟΥΤΕ ΕΝΑ, ΜΑ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΛΟΓΟ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ; ΤΙΠΟΤΑ ΒΡΕ ΘΛΙΒΕΡΕ, ΜΑ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. ΠΑΝΤΩΣ ΟΦΕΙΛΩ ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΗΣΩ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΝΩΝΥΜΑΚΟ ΜΟΥ ΧΑΝΕΙΣ... ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΕΙΣΑΙ ΠΙΟ ΤΣΑΧΠΙΝΗΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ακολουθήστε το Alexandroupoli Online
Google News | Facebook | Twitter | Instagram | Linkedin | Pinterest

[ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ]$type=three$count=6$meta=0$snip=0$cate=0$rm=0$va=0

[ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ]$type=ticker$hide=mobile$count=12$cate=0$va=0

[ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ]$type=ticker$show=page$hide=mobile$count=12$cate=0$va=0

Όνομα

Αγγελίες,7,Αγροτικά,557,Αγωγοί,117,Αθλητικά,2007,Αλεξανδρούπολη,7795,Άμυνα,321,Ανακύκλωση,32,ΑΝΕΛ,58,Απεργίες,138,Άρθρα - Απόψεις,2966,Αστυνομικά,485,Αυτοδιοίκηση,2967,Αυτοδιοικητικές Εκλογές,719,Αυτοκίνητο,4,Αφιερώματα,233,Βαλκάνια,31,Βουλευτικές Εκλογές,458,Γελοιογραφίες,6,Γενικά,88,ΔΗΜΑΡ,22,Δημόσια Έργα,57,Δημόσιο,43,Διαδίκτυο,180,Διαμαρτυρίες,89,Διασκέδαση,38,Διδυμότειχο,632,Δράμα,113,Έβρος,17314,Εθελοντισμός,241,Εκδηλώσεις,2358,Εκκλησία,1168,Εκπαίδευση,1361,Ελλάδα,1251,Ελληνισμός,31,Ελληνοτουρκικά,346,Ενέργεια,62,Επιστήμες,13,Επιχειρήσεις,613,Εργασία,18,Εργασιακά,267,Ερευνα αγοράς,11,Ευρωεκλογές,38,Ευρώπη,116,Ζωή και Υγεία,316,Θράκη,661,Ιστορία,207,Καβάλα,181,Καιρός,33,Καταγγελίες,70,Καταναλωτικά,195,ΚΙΝΑΛ,29,ΚΚΕ,516,Κοινωνία,86,Κοινωνική Προσφορά,170,Κόσμος,658,ΛΑΕ,8,ΛΑΟΣ,19,Λήμνος,9,Μειονότητα,21,Μεταναστευτικό,143,Μουσική,195,ΝΔ,456,Ξάνθη,200,Οικολογία,323,Οικονομία,576,Ορεστιάδα,1327,Πανταζίδου,153,Παπανικολόπουλος,269,ΠΑΣΟΚ,268,Περιβάλλον,396,Περίεργα,9,Περιφέρεια ΑΜ-Θ,3640,Πολιτική,1402,Πολιτισμός,212,ΠΟΤΑΜΙ,24,Πρόσωπα,80,Προτεινόμενο,8,Πρώτο Θέμα,5771,Ροδόπη,379,Σαμοθράκη,637,Σάτιρα,62,Σουφλί,476,Σπίτι,22,Συγκοινωνίες,281,Σύλλογοι,296,Συνέδρια,128,ΣΥΡΙΖΑ,387,Σχολείο,9,Τέχνες,116,Τεχνολογία,52,Τουρισμός,248,Τρίγωνο,51,Τυχερό,51,Υγεία,1006,Φέρες,369,Χηλή,39,Χρυσή Αυγή,8,Lifestyle,8,Media,304,Showbiz,19,
ltr
item
Alexandroupoli Online: Ανοιχτή επιστολή Κωνσταντίνου Δ. Χατζημιχαήλ
Ανοιχτή επιστολή Κωνσταντίνου Δ. Χατζημιχαήλ
http://4.bp.blogspot.com/-VZ6Ow7BgjxQ/T1_j_GfSgSI/AAAAAAAANkA/nWiZt_mWQFA/s200/%CF%87%CE%B1%CF%84%CE%B6%CE%B7%CE%BC%CE%B9%CF%87%CE%B1%CE%AE%CE%BB.jpg
http://4.bp.blogspot.com/-VZ6Ow7BgjxQ/T1_j_GfSgSI/AAAAAAAANkA/nWiZt_mWQFA/s72-c/%CF%87%CE%B1%CF%84%CE%B6%CE%B7%CE%BC%CE%B9%CF%87%CE%B1%CE%AE%CE%BB.jpg
Alexandroupoli Online
https://www.alexpolisonline.com/2012/03/blog-post_7824.html
https://www.alexpolisonline.com/
https://www.alexpolisonline.com/
https://www.alexpolisonline.com/2012/03/blog-post_7824.html
true
1602981175067084807
UTF-8
Loaded All Posts Δεν βρέθηκαν αναρτήσεις ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Περισσότερα Απάντηση Ακύρωση απάντησης Διαγραφή Από Αρχική ΣΕΛΙΔΕΣ ΑΡΘΡΑ Δείτε περισσότερα ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ ΕΤΙΚΕΤΑ ΑΡΧΕΙΟ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα. Να βάζετε τόνους στις λέξεις για καλύτερα αποτελέσματα. Επιστροφή στην Αρχική Σελίδα Κυριακή Δευτέρα Τρίτη Τετάρτη Πέμπτη Παρασκευή Σάββατο Κυρ Δευ Τρι Τετ Πεμ Παρ Σαβ Ιανουαρίου Φεβρουαρίου Μαρτίου Απριλίου Μαΐου Ιουνίου Ιουλίου Αυγούστου Σεπτεμβρίου Οκτωβρίου Νοεμβρίου Δεκεμβρίου Ιαν Φεβ Μαρ Απρ Μαϊ Ιουν Ιουλ Αυγ Σεπ Οκτ Νοε Δεκ μόλις τώρα πριν 1 λεπτό πριν $$1$$ λεπτά πριν 1 ώρα πριν $$1$$ ώρες χθες πριν $$1$$ μέρες πριν $$1$$ εβδομάδες σχολίασε Ακόλουθοι Ακολουθήστε THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Πίνακας Περιεχομένων